Lakberendezésből antik, táskából új

Mindig is furcsa ízlésem volt másokhoz képest. Ez nem azt jelenti, hogy rossz, csak más. Nekem nem a stílusom a mai modern irányzat, mindig inkább az antik vonal felé húzott a szívem. Sokkal inkább magaménak érzem ezeket a bútorokat, valahogy olyan másak. Ezeknek a daraboknak lelke van, és azt érzem, hogy mindegyik egy kis darab történelem. Amikor ránézek egy – egy ilyen bútorra, azon gondolkodok, hogy vajon mennyi mindent láthattak már, hány ember életét tették kényelmessé. Ha nekik bevált, biztos nekem is be fog. Hiába változtak meg a körülmények a korábbiakhoz képest, az ember akkor is ugyanaz fog maradni, aki volt eleinte. Nem bánom, hogy nekem ilyen az ízlésem, mert sokkal egyedibbnek tartom például a lakásom ezekkel a színes, mégis egymáshoz passzoló bútorokkal, mint a századik szürke-fehér-bézs lakást. Sokak szerint az antik bútorok öregasszonyosak, de ha egyszer én így vagyok boldog, mit tehetnék?

A táskákban viszont jobban szeretem a mai darabokat, amik elegánsak és időtállóak. Éppen ezért mindig igyekszem olyan darabokat vásárolni, amik lehet, hogy drágábbak, de hosszabb távon jobban megéri a magasabb minőségük miatt. Én mindig amondó voltam, hogy az ember vegyen inkább kevesebbet, de az legyen jó minőségű. Éppen ezért vásárolok én már csak az annataska.hu oldaláról. Itt sosem kellett csalódnom még a minőségben, van már tőlük több táskám is, amiket jó néhány éve nyúzok, és még mindig semmi bajuk nincs. Pedig azok aztán rendesen ki vannak téve a használatnak. Ezért úgy döntöttem, hogy csatlakozok a törzsvásárlói programjukhoz, ha már megtaláltam a megfelelő helyet a táskavásárlásra. Feleslegesnek éreztem egy másik beszerzési helyet keresni, ha egyszer az Anna Táska nekem ennyire bejött. Lehet, hogy lehetne az interneten olcsóbb beszerzési helyeket találni, de itt nem csak a termékek minőségével vagyok teljesen megelégedve, hanem a nyújtott szolgáltatásokkal is. Ha bármi problémám akadt, nyugodtan megkereshettem az annataska.hu-t, és nagyon készségesen a segítségemre sietett. Sokszor jobban megéri szerintem egy kicsit több pénzt kifizetni cserébe a lelki békéért. Ha az ember tudja, hogy ha bármi gond akadna, az üzlet nem fogja magára hagyni a problémájával. Biztos vannak, akik máshogy gondolkodnak, és nekik elsődleges a spórolás, de nálam nem ez a helyzet.

A törzsvásárlói programhoz azért is érdemes csatlakozni, mert az ember a vásárlási értékének egy bizonyos százalékát megkapja a pontgyűjtő profiljára jóváírva. Ezt el is lehet olvasni a weboldalukon, szám szerint a teljes árú termékek vásárlása esetén ez 5 % lesz, ha akciós táskát vagy pénztárcát vásárlunk, akkor azok árának 3%-át fogjuk megkapni jóváírva. Ez első ránézésre nem tűnhet soknak, de az igazat megvallva szerintem sok kicsi sokra megy. Azt azonban észben kell tartani, hogy ezeket a pontokat nem lehet felhasználni örökké. A vásárlástól számított 180 napon belül van rá lehetőségünk, és ha nem élünk ezzel a lehetőséggel, akkor a pontok elvesznek. Szerintem akkor is érdemes regisztrálni erre a programra, ha nem vagyunk benne biztosak, hogy fogunk a közeljövőben vásárolni az annataska.hu-ról. Velem is előfordult már, hogy bizonyos pontok elvesztek, mert nem vásároltam le őket időben, de következő alkalommal meg jól jöttek. Nekem az is nagyon tetszik, hogy teljesen felhasználóbarát az oldal. Nem vagyok egy nagy hacker, sokszor nem értem, hogy mi, hogy működik. De ennél az oldalánál még bennem sem merült fel kérdés a funkciókat illetően.

Ha valami mégsem lenne egyértelmű, és szeretnénk feltenni valamilyen kérdést, akkor az oldalon találhatunk egy e-mail címet, amin keresztül kapcsolatba léphetünk az Anna Táska oldallal. Telefonos ügyfélszolgálati elérhetőség is van, de írják is, hogy ha mód van rá, akkor lehetőleg e-mailben lépjünk velük kapcsolatba. Azt is észben kell tartani, hogy az e-mailekre munkaidőben tudnak válaszolni. Tehát, ha péntek este írunk nekik egy e-mailt valamilyen kérdéssel kapcsolatban, akkor felesleges a táska webshop válaszát várni hétfő reggel 8 óra előtt, mert nem fog megérkezni. Szerintem hasznos, hogy ezt feltüntették, mert nem minden webshop csinálja így. Vannak, akik otthon, szabadidejükben is válaszolgatnak az e-mailekre, és az emberek hajlamosak elvárni ugyanezt másokkal szemben is, holott ezt nem szabadna. Mindenki úgy rendelkezik a szabadidejével, ahogy ő szeretne.

Ha kíváncsiak vagyunk rá, elég sok infót lehet találni a szállításról és a fizetésről is. A GLS futárszolgálat szállítja ki a csomagokat, aminek én nagyon örültem, mert eddig velük semmi negatív tapasztalatom nem volt. Nem csak házhozszállítási lehetőség van, hanem Pick Pack Pontra is lehet rendelni, ha valakinek az a szimpatikusabb. Ez jó lehetőség lehet azoknak, akik általános munkarendben dolgoznak, hiszen nem minden munkahelyre lehet odarendelni a csomagokat. Nyilván azt meg nem lehet az embertől elvárni, hogy otthon várja, hogy mikor csenget a futár. Ezért jó lehetőség a Pick Pack Pont, ugyanis ebben az esetben megadnak egy időintervallumot, amin belül fel kell vennünk a csomagunkat, mert ha nem tesszük, akkor visszaküldik. De ezen belül akkor vesszük fel, amikor nekünk kényelmes. Én is előszeretettel használom ezt a kiszállítási módot, nekem sokkal kényelmesebb, mint a házhozszállítás. Persze ez csak kisebb, könnyebb csomagoknál opció ez szerintem, nyilván például egy nagyobb háztartási gép esetében nem tudjuk olyan könnyen hazaszállítani a rendelést.

Többféle fizetési mód is a rendelkezésünkre áll. Mind a bankkártyás fizetés, mind az utánvétes fizetési forma válaszható. Én az előbbit részesítem előnyben, mert annak ellenére, hogy a lakberendezésben a régi vonalat választom, pénzügyekben modern elveket vallok. Nem nagyon hordok magamnál készpénzt, mert nem egy ismerősömet kirabolták már úgy fényes nappal, hogy látták, hogy a pénztárcájukban van elég sok pénz. Inkább az online vásárláskor ki is fizetem, később az átvételkor így nem kell ezzel bajlódnom. Én sokakkal ellentétben kifejezetten biztonságosabbnak tartom a kártyás fizetést, mint a készpénzest, hiszen annak van nyoma, így könnyebb visszakövetelni is, ha ne adj Isten, valami gond lenne. Van egy harmadik fizetési mód is, az átutalás, amit én nem nagyon szoktam igénybe venni, de persze ez is egy lehetőség. Többszöri vásárlás után is nagyon meg vagyok elégedve az Anna Táska táska webshop szolgáltatásával. Eddig minden igényemet kiszolgálták, nagyon ügyfélközpontúak, és ha valami gond van, akkor korrektek. Én szívesebben hagyom egy olyan helyen a pénzem, ahol tudom, hogy cserébe megbecsülnek. Számos olyan táska webshop van az interneten, akik enyhén szólva nem vásárlóközpontúak, de nem ez a helyzet az annataska.hu-val kapcsolatban. A jó tapasztalataim alapján én csak azt tudom mondani, hogy bátran válassza mindenki ezt a weboldalt, ha jó árért cserébe jó minőséget is szeretne.